Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΠΟΥΡΙ-ΠΑΛΑΙΑ ΜΙΤΖΕΛΑ-ΟΒΡΙΟΣ

Αγαπητοί μου συνοδοιπόροι σας χαιρετώ μετά απο αρκετο καιρό. Η εβραιόδουλη κυβέρνησις Σαμαρά μείωσε τις συντάξεις και μετά την διακοπή του ΕΚΑΣ έπρεπε να δουλέψω ως συνοδός κυριών για να εξασφαλισω τα προς το ζην. Δι'αυτον τον λογον δεν είχα την απαραίτητη σωματική αντοχή για πεζοπορίες στο βουνό των Κενταύρων.Μετά απο πατροτρυνση της γειτονισσας μου Μαρινας Μουργκατιλας άρχισα να πίνω γεναίες δόσεις χαμομηλιού και επανήλθα στην προηγούμενη κοτσονάτη κατάσταση μου.Ετσι αποφάσισα να καμω μια υπέροχη πεζοπορία στον τόπο των ξωτικων και των νεραιδων την Παλαια Μιτζελα.
 Ο δρόμος απο το Πουρί προς τον Οβρυο είναι κλασσικός υποβαλκάνιος κατσικόδρομος. Μόνο αγροτικά και κοτσονάτοι με υπερελλάνιο σθένος μπορούν να τον δαμάσουν. Σε τουτη τη σκιερή γωνιά ξεφόρτωσα τα 300 κιλά που κουβαλούσα και τα φόρτωσα στη μπάρα ωστε να καμω άρσεις θανάτου.Μετά απο 100 επαναλήψεις συνέχισα την πορεία μου.
 Κοιτώντας το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου αρχισα να ενθυμούμαι την παλαιά Νέα Δημοκρατία του Κωσταντινου Καραμανλη. Πως μας κατάντησε έτσι ο Σαμαρας. "Αλήτη προδότη Σαμαρά" φώναζα στην προεκλογικη συγκέντρωση του Κωσταντινου Μητσοτακη.
 Δυο μέτρα πιο κάτω άρχισα να φωνάζω "Αλήτη προδότη Σαμαρά".Ακουσα όμως ενα Nissan Navara να κατεβαινει και κρυφθηκα σε κατι πουρναρια. Ετρομαξα διοτι ναβαρα οδηγουν οι Κρητικοί οι οποιοι κατάγονται απο το πασοκονήσι και συνήθως οπλοφορούν. Ειμαι κοτσονάτος αλλα δεν είμαι και μαλάκας....
 Μετά απο μερικές ώρες πεζοπορίας έφθασα στον Οβρυο και φωτογράφησα τον τρίχρωμο ουρανό. Φαίνεται πως οι αμερικανοί πυροδότησαν παλι το οπλικό συστημα HAARP και βομβαρδιζουν την Ελλάς με ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Σκεφτομαι να στείλω τουτο το ντοκουμεντο στο ειδησεογραφικο πορταλ του Στέφανου Χιου makeleio.gr

Αν και ο συνπεζοπόρος Johnnie Walker ειναι η πρώτη μου επιλογή αυτη τη φορα επέλεξα Cutty Sark επειδή είναι φθηνότερο εεεε... επειδή εχεί πιο μεστή και πλούσια γεύση ήθελα να πω.
Την επόμενη ημέρα ανηφόρισα προς Παλαιά Μιτζέλα.Δυστηχώς αυτή ειναι η μόνη φωτογραφία απο τουτη την εξόρμηση διότι μου τελείωσε το χαρτί της Kodak colorburst 200. Οσο προχωρα η τεχνολογία ταλαιπωρειται η ανθρωποτης.

Επέστρεψα μετά απο ωρες και απέλαυσα το κυμα ακουγοντας Αρλέτα και Νέο Κυμα. Ηρθε ομως η ώρα να κατευθυνθώ προς Βόλο διοτι το βράδυ έχω επαγγελματικό ραντεβού με μια χήρα Στρατηγού του ενδόξου Εθνικού Στρατου.
Προς μεγάλη μου έκπληξη στο Πουρί συνάντησα τον διάσημο μόδιστρο Fred Perry Ntroutsa και συζητήσαμε για τις νέες τάσεις της μόδας. Μεγαλος φιλελληνας. Αυτη η πεζοπορία θα μου μείνει αξέχαστη. Εις το επανιδείν φίλοι μου.

1 σχόλιο: